DĖMESIO!

Lietuvos Respublikos Vyriausybei paskelbus karantino sąlygas dėl koronaviruso (Covid-19) grėsmės, rekomenduojame prekes užsisakinėti mūsų elektroninėje parduotuvėje www.eproma.lt. Taip pat užsakymai priimami bei reikiamos konsultacijos teikiamos telefonu ir elektroniniais laiškais. Prekių atsiėmimas iš sandėlio vykdomas tik suderinus iš anksto ir sulaukus patvirtinimo, kad prekės jau paruoštos atsiėmimui tam skirtoje vietoje.  Šiuo laikotarpiu rekomenduojame rinktis prekių pristatymą per kurjerius, kuris vyks įprastine tvarka.

Mes vykdysime visus garantinius įsipareigojimus, konsultacijas ir įprastą savo veiklą, kurią jau vykdome 26 metus.

Prašome būti atsakingais ir vengti tiesioginio kontakto su mūsų vadybininkais, sandėlio darbuotojais bei kitais mūsų klientais ir kolegomis. Dėkojame už supratingumą!

Registruokis remontui
Nauja remonto registracija. Užpildykite reikiamą informaciją ir užregistruokite įrenginį remontui.
Remonto sekimas
Nukopijuokite į laukelį remonto registracijos metu gautą formos numerį ir sekite remonto būsenas.
Kaip tai veikia?
Užsiregistruojate
Sekdami nurodymais užpildykite savo kontaktinius duomenis ir remontui siunčiamos prekės (prekių) informaciją. Gausite unikalų remonto registracijos numerį.
Išsiunčiate
Remontui siunčiamas prekes saugiai supakuokite ir išsiųskite mums adresu UAB Eproma Studentų g. 2B, Kaunas, LT-50246. Ant pakuotės prašome užrašyti gautą remonto registracijos numerį!
Atliekamas remontas
Gavę produktus, patvirtiname apie jų gavimą. Įvertinę ir patikrinę įrenginius atliekame remontą arba siunčiame įrenginį gamintojui. Jei atliekamas negarantinis remontas, informuojame apie remonto kainą.
Pristatymas klientui
Suremontotas prekes išsiunčiame savo lėšomis. Išsiunčiame tik po remonto darbų apmokėjimo (jei buvo atliekamas ne garantinis remontas)
Kraunama...
© UAB “Eproma” Visos teisės saugomos